POGOSTA VPRAŠANJA
Tukaj si lahko preberete odgovore na najpogostejša vprašanja, ki nam jih zastavljajo uporabniki javne zobozdravstvene službe.
1. Rad bi se naročil. Ali še sprejemate nove paciente?
2. Koliko
znaša čakalna doba?
3. Nimam
mobilnega telefona, kako mi boste sporočili, kdaj bom na vrsti?
4. Zakaj
je za odrasle čakalna doba tako dolga?
5. Zakaj moram, preden pridem do vas, najprej
poklicati po telefonu?
6. Bil sem v dežurni ambulanti, kjer so mi dali v zob
zdravilo ('odprli' zob). Zdravnik mi je naročil, naj se čimprej zglasim pri svojem zobozdravniku. Zobozdravnika
nimam. Ali se lahko oglasim pri vas?
7. Pri vas sem na čakalnem seznamu in
še nisem prišel na vrsto. Odlomila/odkrušila se mi je zalivka. Zanima, če
sem lahko prej na vrsti?
8. Ali naj grem zob, ki mi dela težave, slikat,
preden pridem na naročen datum?
9. Ali delate pri vas na kartico
zdravstvenega zavarovanja?
10. Ali se lahko naročim pri vas kot samoplačnik?
11. Na bioresonanci so mi povedali, da imam alergijo na amalgam. Rad
bi si zamenjal vse amalgamske zalivke. Ali imam pravico do tega s strani
zdravstvenega zavarovanja?
12. Prostovoljnega
/ dopolnilnega zavarovanja nimam sklenjenega. V kolikšnem razmerju sem zaradi
tega doplačnik storitev?
Rad bi
se naročil. Ali še sprejemate nove paciente?
Sprejemamo. V kolikor še niste naš pacient, potem se lahko vpišete v
čakalni seznam. Potrebujemo vaše podatke, in sicer ime, priimek, naslov
bivanja, e-pošto in mobilno ter stacionarno številko. Ko boste prišli na
vrsto v skladu s čakalnim seznamom Vas bomo povabili na prvo obravnavo oz.
začetek zdravljenja.
Koliko
znaša čakalna doba?
Trenutno čakalno dobo spremljajte na naši spletni strani, saj se podatek
stalno osvežuje.
Nimam
mobilnega telefona, kako mi boste sporočili, kdaj bom na vrsti?
Pri vpisu v čakalni seznam ste nam sporočili vrsto podatkov, preko
katerih ste dosegljivi. Če nimate mobilnega telefona Vas bomo poklicali na
stacionarni telefon, povabili preko kontaktne osebe ali poslali pisno vabilo.
Zakaj je za odrasle čakalna doba tako dolga?
Čakalna doba se spreminja glede na zahtevnosti pacientov, ki
prihajo na redno obravnava. V naši ordinaciji si prizadevamo vsakega pacienta
pozdraviti. To pomeni, ko pridete enkrat na vrsto za redno obravnavo, ste v
procesu zdravljenja dokler vaše zobovje ni v celoti popolnoma sanirano in
protetično rehabilitirano. Ker imamo sklenjeno pogodbo z ZZZS za odrasle
smo časovno in finančno omejeni pri zdravljenju v javni zobozdravstveni
mreži.
Zakaj moram, preden pridem do vas, najprej poklicati
po telefonu?
K zobozdravniku praviloma ne prihajate samo na pregled, pač pa na poseg,
za kar potrebujemo čas in prostor. To je mogoče sredi polnega
delovnika doseči samo z dobro organizacijo. Pacienti k temu pripomorete
sami, če se ob težavah ali dilemah predhodno najavite po telefonu.
Bil sem v dežurni ambulanti, kjer so mi dali v zob
zdravilo ('odprli' zob). Zdravnik mi je naročil, naj se čimprej
zglasim pri svojem zobozdravniku. Zobozdravnika nimam. Ali se lahko oglasim pri
vas?
Smo javna zobozdravstvena ordinacija in sledimo Pravilom ZZZS. Za obisk morate
izbrati zobozdravnika v javni zdravstveni mreži in v skladu s čakalnim
seznamom počakati na prvo obravnavo in začetek zdravljenja.
Za paciente,
ki niso vpisani v naš čakalnem seznamu in nimajo zobozdravnika, ter želijo
hitro nadaljevanje zdravljenje obolelega zoba predlagamo, da si na spletnem
portalu ZZZS pogledajo čakalne
dobe izvajalcev zobozdravstvenih storitev. Na portalu
ZZZS naj si izberejo zobozdravnika s čimkrajšo čakalno dobo za
začetek zdravljenja. Lahko pa se odločite za samoplačniško
zdravljenje Vašega zoba.
Pri
vas sem na čakalnem seznamu in še nisem prišel na vrsto. Odlomila/odkrušila
se mi je zalivka. Zanima, če sem lahko prej na vrsti?
Po Pravilih ZZZS žal niste upravičeni do takojšnjega popravila izpadle
zalivke. Odlomljena / Izpadla zalivka ne spada pod nujno obravnavo zaradi
bolečine. Za dokončno popravilo zalivke morate priti v skladu s
čakalnim seznamom in Pravili ZZZS na obravnavo. Če želite hitro
dokončno oskrbeti Vašo težavo, Vam svetujemo, da opravite storitev na
lastne stroške.
Ali
naj grem zob, ki mi dela težave, slikat, preden pridem na naročen datum?
Ni potrebno. Odločitev o potrebnem rentgenskem slikanju sprejme zdravnik
ob pregledu.
Ali
delate pri vas na kartico zdravstvenega zavarovanja?
Da. Pomembno je, da jo imate vedno s sabo, saj je to vaše plačilno
sredstvo za vse zdravstvene storitve v Sloveniji. Zdravnik bo s kartico
vstopal neposredno v sistem podatkov na ZZZS.
Ali se lahko naročim pri vas kot samoplačnik?
Lahko. Samoplačniške storitev se opravljajo izven delovnih časov
namejenih zavarovancem ZZZS.
Na
bioresonanci so mi povedali, da imam alergijo na amalgam. Rad bi si zamenjal
vse amalgamske zalivke. Ali imam pravico do tega s strani zdravstvenega
zavarovanja?
ZZZS financira storitve v skladu s pravili ZZZS. Pri menjavi intaktnih
amalgamskih zalivk ste samoplačnik.
Prostovoljnega / dopolnilnega zavarovanja nimam sklenjenega. V
kolikšnem razmerju sem zaradi tega doplačnik storitev?
Glede financiranja storitev iz naslova obveznega in prostovoljnega zavarovanja
poglejte v poglavju Vaše
Zavarovanje.